Αξιολογήσεις πελατών

Με στόχο την παροχή εξαιρετικών εμπειριών φιλοξενίας και τη συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρει, το Ξενοδοχείο διαθέτει ολοκληρωμένο σύστημα συλλογής και διαχείρισης παρατηρήσεων που μπορούν να υποβάλουν οι πελάτες με τους παρακάτω τρόπους:

  • Ηλεκτρονικό έντυπο σχολίων
  • Κάθε μορφής έντυπη και ηλεκτρονική αλληλογραφία
  • Ηλεκτρονικές αναφορές αξιολόγησης (tripadvisor, booking, κ.α.)
  • Προφορικές παρατηρήσεις

Η διαχείριση των παρατηρήσεων από τον υπεύθυνο διαχείρισης περιλαμβάνει την καταγραφή τους, την ανάθεση σε αρμόδιο για διερεύνηση των αιτιών εμφάνισης και του τρόπου αντιμετώπισής τους, την υλοποίηση των όποιων διορθωτικών ενεργειών και τέλος την ενημέρωση του πελάτη για την εξέλιξη του θέματος.

 

Συμπληρώστε τη φόρμα και στείλτε την στη διεύθυνση: comments@domotel.gr
Scroll to Top